Урок 2
Картка 1
Переписати, вставляючи пропущені літери. З’ясувати синтаксичну роль кожного з прислівників (підкреслити їх як члени
речення).
Звикли завтра все лю..ці робити,
плентатись помалу до м..ти. Звикни лиш робити все с..огодні, і до неї
прийд..ш перший ти! (Б.Грінченко.) Не кидай власної ме..ти, щоб за чужою десь
іти, а власну ясно ціль пізнай, до неї просто поспішай. (І.Франко.) Мені
нагадують людс..кі серця кр..хке й тонен..ке серце олівця. Зл..мати ле..ко,
застругати важче, сп..сати неможливо до кінця. (Д.Павличко.)
|
Картка 2
Переписати, вставляючи пропущені букви та знімаючи
риску. За потреби звернутися до орфографічного словника. Прислівники
підкреслити як члени речення.
Ч..сто, щедро, ш..пітливо
горнет..ся трава! (Т.Майданович.) В/глиб, у/шир вп..вається коріння, щиро дбає за своє пагіння. (
П.Воронько.) Що/року кращають світанки. (М.Стельмах.) Чистий струмок вибігає на
синю галяву, вчора і нині пряде не/вм..рущий мотив. (Є.Гуцало.)
Ставні б..рези край дороги оба/біч стали в два ряди.
(М.Рильський.)
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий