понедельник, 5 ноября 2012 г.

Урок 2


Урок 2





Картка 1


Переписати, вставляючи пропущені літери. Зясувати синтаксичну роль кожного з  прислівників (підкреслити їх як члени речення).

Звикли завтра все лю..ці робити, плентатись помалу до м..ти. Звикни лиш робити все с..огодні, і до неї прийд..ш перший ти! (Б.Грінченко.) Не кидай власної ме..ти, щоб за чужою десь іти, а власну ясно ціль пізнай, до неї просто поспішай. (І.Франко.) Мені нагадують людс..кі серця кр..хке й тонен..ке серце олівця. Зл..мати ле..ко, застругати важче, сп..сати неможливо до кінця. (Д.Павличко.)



Картка 2


Переписати, вставляючи пропущені букви та знімаючи риску. За потреби звернутися до орфографічного словника. Прислівники підкреслити як члени речення.

Ч..сто, щедро, ш..пітливо горнет..ся трава! (Т.Майданович.) В/глиб, у/шир вп..вається коріння, щиро дбає за своє пагіння. ( П.Воронько.) Що/року кращають світанки. (М.Стельмах.) Чистий струмок вибігає на синю галяву, вчора і нині пряде не/вм..рущий мотив. (Є.Гуцало.) Ставні б..рези край дороги оба/біч стали в два ряди. (М.Рильський.)





Комментариев нет:

Отправить комментарий