понедельник, 5 ноября 2012 г.

Уроки 6,7


Уроки 6,7




Картка 1

Переписати, вставляючи на місці крапок н або нн. В останньому реченні підкреслити всі члени речення.

Спотворе..о тоді пісні мої бриніли, оті  нові, неспівані пісні. Стурбова..о думки крилами тріпотіли, мов над огнем метелики нічні. (Леся Українка.) Спить у блакитній льолі наша земля дити..о. (Б.Олійник.) Це за стіною стише..о, розміре..о годинник бє. (П.Тичина.) Стоїть мій кінь на тихому припоні і втомле..о дожовує овес. (Б.Олійник.) Підкажи найлагідніше слово, я його слухня..о повторю. (Л.Костенко.) Джмелями літаки собі гудуть, і джміль до них гуде собі   спросо..я. (І.Драч.)



Картка 2


Витлумачити значення фразеологізмів. Пояснити написання прислівників. Ввести  фразеологізми  до самостійно складених речень.

Говорити (казати, діяти) навмання. Верзти як спросоння. Блукати попідтинню.





* Переписати прислівя, на місці крапок уставляючи пропущені прислівники.

Нога, що поспішає, ... спіткнеться.  ... заробити хліба трудом, ганьба - стидом. Найняв куцого без хвоста ... . З гнилого лісу хата не .... Бідняк живе обачно: раз на день їсть та й то не  .... ... смішний початок сльозами закінчується.
Народна творчість.
Для довідок.  Неодмінно. Не соромно. Неспроста.  Не надовго. Не смачно. Нерідко.



Комментариев нет:

Отправить комментарий