понедельник, 5 ноября 2012 г.

Урок 3


Урок 3



Картка 1

Переписати, розставляючи розділові знаки (подаємо речення без їх вилучення). Прислівники підкреслити, визначити ступінь порівняння кожного. Виділені слова розібрати за будовою.

Коли б скоріше, хлопче, мрії ті твої справдились... (Леся Українка.) Треба все зробити, треба встигнуть більше. (П.Усенко.) А що страшніше від душі німої? (Л.Дмитерко.) Не нарікай на тьму злостиво, а краще засвіти свічу! (Д.Павличко.) Так вище ж, клени, підіймайте віти, ясніш очей сіяйте, небеса! (В.Сосюра.)




Картка 2

Переписати, прислівники підкреслити, визначити ступінь порівняння кожного. У першому реченні підкреслити всі члени речення.

І перед заходом ще дужче гріє сонце й цілує даль степів ще гарячіш воно. (В.Сосюра.) Мені найкраще із тобою брести лісами наугад. (М.Стельмах.) А що коли те світло миттю згасне, як метеор, і темрява чорніше, страшніше  здасться, ніж була раніш? (Леся Українка.)



Картка 3

Переписати, вставляючи пропущені букви. Прислівники підкреслити, визначити ступінь порівняння кожного.

В..соке дер..во ловить найбільше вітру. Три місяці доглядати за дер..вом важче, ніж один день зб..рати плоди. Найсолодші грона в..сять найвище. Добра роса краще гн..лого дощу. Чим вище світло стоїть, тим далі його видно.
Народна творчість.


                                        


Переписати, прислівники підкреслити як члени речення. Визначити ступені порівняння прислівників, виділити в прислівниках суфікси. Вказати антоніми.

Що більше спиш, то менше живеш. Чим  вище злетиш, тим  нижче впадеш. Легше впасти, тяжче встати. Краще в малому удача, ніж у великому невдача. Більше знати означає менше спати. Орел летить найвище, а хрін росте найглибше.
Народна творчість.

Комментариев нет:

Отправить комментарий